GroenLinks kandidaat-Kamerlid Corinne Ellemeet en GroenLinks-Eerste Kamerlid Tineke Strik komen aanstaande zondag 2 september naar de Arnhemse Uitboulevard. Deze zondag doet de landelijke GroenLinks-campagnetour Arnhem namelijk aan. “Iedereen die wil kan in gesprek gaan met de (kandidaat-)Kamerleden en op de foto gaan met een decor van levensgrote GROENLINKS-letters”, aldus de Arnhemse campagnecoördinator Cathelijne Bouwkamp. “Met de tour komt er bovendien een grote groep enthousiaste GroenLinks-vrijwilligers uit het hele land naar Arnhem. Heb je een vraag of twijfel je nog wat je gaat stemmen op 12 september? Nu is je kans om een van de toekomstige Kamerleden persoonlijk te spreken.”

GroenLinks gaat deze zomer langs festivals, evenementen, stranden en parken om daar met mensen in een ontspannen omgeving te praten over wat zij belangrijk vinden voor 12 september. De kandidaat-Kamerleden gaan op pad met een 17 meter lang decor, bestaande uit 10 grote letters die samen het woord 'GroenLinks' vormen. Cathelijne Bouwkamp: “Bezoekers van de UitBoulevard kunnen tussen 14.30-17.00u de GroenLinks-kandidaten ontmoeten en met de levensgrote GroenLinks-letters op de foto gaan, zoals vele mensen in Nederland de afgelopen weken al gedaan hebben. ’s Ochtends is de Campagnetour ook al in Arnhem: tussen 11.00-13.00u vind je ons bij de Sonsbeekmarkt, bij het bezoekerscentrum”.