Doe mee

GroenLinks Arnhem is een actieve afdeling. Het bestuur en campagneteam organiseren van allerlei activiteiten. Van debatten tot een parkbezoeken, van trainingen tot wijkavonden in verschillende wijken. Er is genoeg te doen! Wij kunnen altijd hulp gebruiken, zin om mee te helpen? Doe mee en kijk waar jou interesses liggen!

Campagnes: doe je mee?

Na de Tweede Kamerverkiezingen staat er voor GroenLinks en GroenLinks Arnhem een belangrijke verkiezing op de agenda. De gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018! We gaan hard aan de slag voor deze campagne, met acties, wijkbezoeken en bijeenkomsten. Daarbij hebben we jou hulp hard nodig. Doe je mee? Stuur dan een mailtje naar campagne@groenlinksarnhem.nl.

De afdeling

GroenLinks Arnhem organiseert diverse activiteiten. In de agenda staan de activiteiten die de komende maanden gaan plaatsvinden. Via Twitter en Facebook proberen we jullie ook zoveel mogelijk op de hoogte te houden van alle activiteiten. Heb je vragen of wil je je opgeven voor een bepaalde activiteit? Mail ons!

Schrijvers gezocht!

Vind je het leuk om soms een stukje te schrijven van een bijeenkomst, activiteit of een bezoek? We vullen onze website en Facebook-pagina graag met (kleine) stukjes van leden die verslag doen van een activiteit die past bij GroenLinks. Ook als je zelf ergens geweest bent, zonder iemand van GroenLinks, kan het zijn dat een verslag heel welkom is! Mail ons met je idee!

Meedenken met de fractie

Wil je meedenken met de fractie over een specifiek thema of probleem?  Mail één van onze fractieleden

Word actief bij DWARS Arnhem!

DWARS is de jongerenorganisatie van GroenLinks. Als onafhankelijk onderdeel van GroenLinks Arnhem richt DWARS Arnhem zich op de jonge generatie van Arnhem. Kijk op hun Facebook-pagina wat ze allemaal doen en wanneer er activiteiten zijn.

Wil je iets doen, maar je weet nog niet wat? Stuur dan een email (arnhem-nijmegen[at]dwars.org) dan maken we een afspraak om nader kennis te maken.

Weinig tijd?

Je kunt met weinig tijd al veel doen:

1. Like ons op Facebook
  2. Volg ons op Twitter