Afdeling

GroenLinks Arnhem heeft op dit moment ongeveer 350 leden. Daarnaast is DWARS, GroenLinkse Jongeren ook actief in Arnhem. Zij organiseren activiteiten voor jongeren onder de 29. GroenLinks zit op dit moment met vier zetels in de gemeenteraad. GroenLinks Arnhem heeft in haar geschiedenis nooit minder dan 4 zetels gehaald, daar zijn we trots op!

Het bestuur organiseert in samenwerking met actieve leden activiteiten voor alle leden en geinteresseerden. Het bestuur is verantwoordelijk voor het organiseren van ALV's, waar de leden stemmen en discussieren over belangrijke onderwerpen binnen GroenLinks en de stad. Daarnaast gaat het bestuur ook over het personeelsbeleid en onderhoudt het contact met de fractie.

Wie zit er in het bestuur van de afdeling GroenLinks Arnhem?

• Joke van Wensem (voorzitter)
  • Aart Lips (penningmeester)
  • Patricia Rietveld (secretaris)
  • Ruud de Jong (communicatie)
  • Ad Boogaard (algemeen bestuurslid)

Meer informatie?

Wil je meer informatie? Ben je lid van GroenLinks en wil je actief worden (binnen of buiten het bestuur)? Stuur dan een mail naar info@groenlinksarnhem.nl. Wil je onze nieuwsbrief ontvangen? Schrijf je hier in.

Stichting Fractie GroenLinks Arnhem

Sinds de zomer van 2014 is de Stichting Fractie GroenLinks Arnhem opgericht. Deze stichting heeft als doel het verschaffen van materiële middelen en voorzieningen alsmede het verlenen van diensten ten behoeve van de GroenLinks fractie in de gemeenteraad van Arnhem en het verrichten van alle verdere handelingen, die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden of daartoe bevordelijk kunnen zijn.

Het bestuur van de Stichting Fractie GroenLinks Arnhem bestaat uit:

• Cathelijne Bouwkamp (voorzitter)
  • Tobias de Groot (vice-voorzitter)
  • Mark Coenders (secretaris)
  • Ria Peters (penningmeester)

Adres: Bovenover 13, 6812 AT Arnhem
RSIN-nummer: 854173493